joi, 2 septembrie 2010

IMI PLACE NU-MI PLACE MI-AS DORI NU MERITI

Imi place sa te tin in brate.
Imi place sa ma joc in parul tau.
Imi place sa stiu ca iti place cum ma joc in parul tau.
Imi place sa ma uit la tine cum fumezi.imi place sa impartim aceeasi tigara.


Imi place sa ma uit in ochii tai.
Imi plac ochii tai.ma pierd in ei.
Imi place ca ma pierd cand ma uit la tine.
Imi place cand nu stiu cum sa iti zic ceea ce vreau,dar tu stii deja ce vreau sa spun.
Imi place sa ma uit la chipul tau.la buzele tale.la ochii tai.la sprancenele tale.la tine.


Imi place sa te tin de mana.
Imi place sa ma tii de mana.
Imi place sa ma tii in brate.
Imi place sa te simt langa mine.
Imi place sa te tin in brate.
Imi place parfumul tau.il simt peste tot.
Imi place sa stiu ca esti al meu.
Imi place sa te privesc.
Imi place sa stiu ca esti bine.

Imi place sa iti simt mana in mana mea.
Imi place sa imi simt mana in mana ta.
Imi place sa te sarut.
Imi place sa ma saruti.
Imi plac buzele tale.sunt moi.
Imi plac pielea ta.parul tau.chipul tau.


Imi placi tu.
Imi place totul la tine.
Chiar si defectele.
Imi place sa stiu totul despre tine.
Imi place sa stii totul despre mine.

Imi place sa fiu cu tine.langa tine.
Imi place sa fi cu mine.langa mine.


Dar...


Nu-mi place ca imi pasa.
Ma urasc pentru ca imi pasa atat ce mult.
Nu-mi place ca nu-ti pasa.
Te urasc pentru ca nu-ti pasa.
Nu-mi place ca a trebuit sa apari tu si sa strici totul.
Nu-mi place ca ma gandesc.


Asta fac.azi.ieri.maine.poimaine. Într o zi , pe azi,maine si poimaine le vor inlocui ieri si alaltaieri.
Ma gandesc la tine.doar la tine.numai la tine.TU!

Nu-mi place ca nu-mi pot bloca mintea.

Mi-as dori sa o pot face.nu ar mai trebui sa ma gandesc atat de mult.


Imi pasa nu mi pasa imi pasa nu mi pasa imi pasa nu mi pasa


Te urasc pentru ca imi faci asta.
Te urasc pentru ca ai aparut in viata mea.




Nu-mi place ca nu stiu ce gandesti.
Nu-mi place ca nu stiu ce simti.
Nu-mi place ca nu stii ce gandesc.
Nu-mi place ca nu stii ce simt.
Nu-mi place...
Nu-mi place ca nu apreciezi.


Nu-mi place nu-mi place nu-mi place.

Nu-mi place ca nu te cunosc.
Mi-as dori sa te cunosc mai bine de-atat.
Nu-mi place ca nu ma lasi sa te cunosc.
Nu-mi place ca nu ma lasi sa ma apropii.sa te iubesc.Nu-mi place ca nu esti acolo cand am nevoie de tine.



Nu meriti.
Nu nu nu nu nu nu nu nu nu
Nu meriti.
Nu meriti toate astea.
Nu meriti sa ma gandesc la tine.
Nu meriti sa scriu despre tine.
Nu meriti sa imi pese de tine.
Nu meriti sa ma comport atat de frumos cu tine.
Nu meriti sa te plac.
Nu meriti sa te placa cineva.
Nu meriti sa fi in gandurile mele.
Nu meriti...



Un comentariu:

  1. Foarte frumos, se vede ca ai suferit mult, am trecut si eu prin asa ceva din pacate sau din fericire nu stiu cum sa-i zic.

    RăspundețiȘtergere