miercuri, 1 septembrie 2010

NU

Vreau sa fie mai bine vreau sa te gandesti la mine.Eu ma gandesc la tine.


Vreau sa imi spui ca iti pasa.


Sunt gata sa te accept cu tot cu defecte.Accepta-mi si tu defectele.


Sunt gata sa te suport daca si tu ma suporti pe mine.


Nu e drept!


Nu esti cel la care ma asteptam.


Nu esti cel la care visam.


Nu esti cel de care vroiam sa imi pese,dar...dar uite ca s-a intamplat.Nu ma intreba cum pentru ca nu am ce raspuns sa iti dau.


Nu ma intreba de ce imi pasa atat de mult de tine.Nu stiu.Nu stiu de ce imi pasa de tine.


Nu stiu daca vreau sa imi pese de tine.


Pentru ca tu esti genul de om care nu stie ce vrea.




Sunt aiurea.


Nu mai sunt eu.Sunt si mai ametita decat inainte.




Nu meriti!
NU!


Dar nu am ce face.Nu este vina mea.



Nu este vina mea ca imi pasa.NU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu